2 Mart 2009 Pazartesi

Sakla Zamana

ruhumun içindeki bu boşluk...
Sıkıntılara boğulmuş dumanlar arkasında bütün yüzler
Hangi birisi söylenmeye değer şiir dizeleri?
üstünü kapadım açlığımın
içinden çıkan zehirle yıkadım en derinleri
ve işim bitti biliyorum
anılarımı beynimde gördüğüm kirli sularda boğuyorum
unutulmak için varolmuş bu varlığa son veriyorum.
unutulanın gövdesine sinmiş bu pis kokulu yalnızlık
ve dağınık bilinçlerimizin birleştiği nokta uzak mı?
tam buraya varmışken orda beliren bu öngörü içimde sızlayan.
rahatsız ettikçe batan
acıtan.
sancısı bile mide bulandırıcı
kederi dayanılmaz.
düş kırıklığı lanetleri ve kahpe öksürük nöbetleri,
tarafına arz edilmiş cümleler.
sözünden çıkmayacak sözler dizisinde beynin
pek hoşlanılmayacak gibi en eski halinde bile gözlerin
inadına birleşen
ve bir tek pişmanlığında beden bulmuş uçurum kenarlarım
emrinizdedir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder